ZAGRAJ ONLINE

Biedronki
Gra polega na łapaniu latających owadów do dmuchanych baniek. Gdy zobaczysz nadlatującą biedronkę umieść kursor myszki obok owada i … skoncentruj się. Bańka zacznie się powiększać. Gdy bańka będzie wystarczająco duża, biedronka wpadnie do środka. Schwytaj w ten sposób wymaganą dla każdego poziomu liczbę owadów. Gra wymaga myszki do wskazania miejsca dmuchania bańki, w pobliżu biedronki. Kursorem myszki steruje pacjent lub terapeuta. Pacjent za pomocą EEG steruje powiększaniem się bańki.




Kopalnia złota
Wcielasz się w górnika, który rzuca górniczym hakiem i wyławia grudki złota. Im więcej rzutów i szybsze wyciąganie złowionego trofeum, tym więcej zarobionych punktów. Przejście do następnego poziomu wymaga zdobycia odpowiedniej liczby punktów. Grą steruje się tylko za pomocą EEG.




Balony
Celem gry jest przekłucie wszystkich balonów za pomocą rzutek. Postaraj się tak przewidzieć trajektorię lotu rzutki, aby za jednym razem zniszczyć jak najwięcej balonów. Jeżeli uda Ci się przebić wszystkie balony zyskasz punkty premiowe. Gra wymaga myszki do wyznaczania kierunku lotu rzutek. Kursorem myszki steruje pacjent lub terapeuta. Pacjent za pomocą EEG steruje siłą wyrzutu lotki.




Misja obronna
Celem gry jest ochrona wojskowej karetki medycznej przed atakiem wroga. Jesteś dowódcą czołgu, musisz zaatakować wrogie czołgi, aby karetka bezpiecznie przejechała przez pole walki. Ale bądź ostrożny przy strzelaniu, nie zniszcz przypadkowo ochranianej karetki. Jeśli będziesz silnie skoncentrowany, to włączy się celownik laserowy, który ułatwi Ci misję obronną. Gra wymaga klawiatury numerycznej. Strzałki prawo-lewo-góra-dół służą do kierowania czołgiem na polu walki. Pacjent za pomocą EEG steruje szybkością i celnością strzelania.




Szalona taksówka
Wcielasz się w rolę szalonego taksówkarza, który musi jak najszybciej dojechać taksówką do celu wyprzedzając lub przeskakując po drodze inne samochody. Do wyprzedzania używa się strzałek (prawo-lewo). Aby przejść do następnego poziomu w określonym czasie należy przejechać oznaczony odcinek drogi. Do wyprzedzania samochodów blokujących pas ruchu, można użyć strzałek prawo-lewa na klawiaturze numerycznej.




Czarodziejskie piłki
W tej grze sterujesz czarodziejem, który rzuca magiczne zaklęcia na spadające piłki. Piłki znikają gdy dotkniesz je czarodziejska różdżką lub trafisz magicznym promieniem. Dotknięta piłka znika a w jej miejsce pojawiają się dwie nowe piłeczki. Nie pozwól aby piłka dotknęła czarodzieja. Gra wymaga klawiatury numerycznej: strzałki prawo-lewo służą do przesuwania czarodzieja, a EEG steruje prędkością rzucanego promienia.




Puszka
Leniwe letnie popołudnie. Wypiłeś puszkę soku, podrzuciłeś ją do góry i zacząłeś do niej strzelać procy. Każdy trafiony strzał podbija puszkę do góry. Celem gry jest jak najdłuższe utrzymanie puszki w powietrzu. Jeżeli puszka uderzy o sufit zyskujesz dodatkowe punkty. Gra kończy się, gdy puszka spadnie na ziemię. Gra wymaga myszki do celowania w puszkę. Myszką może sterować pacjent lub terapeuta. Pacjent za pomocą EEG steruje strzelaniem do puszki i szybkością jej opadania (im lepszy trening, tym wolniej opada).




Żółw i zając
W tej grze sterujesz żółwiem i chcesz zjeść jak najwięcej kwiatków. Jak wyrośnie nowy kwiatek pędź do niego żółwiem, zanim zrobi to śpiący zajączek. Na początku gry zajączek jest bardzo śpiący i dość powolny, ale z czasem budzi się, jest coraz szybszy i gra staje się trudniejsza. Gra wymaga myszki do sterowania żółwiem, może to robić trenujący lub terapeuta. EEG pacjenta steruje wyrastaniem kwiatków oraz szybkością zająca, czyli im lepiej ćwiczysz, tym więcej wyrasta kwiatków i wolniej się porusza się zając.




Duszek
Kultowa gra komputerowa GhostMan. Cel: zebrać jak najwięcej kuleczek w labiryncie podziemnych korytarzy i nie dać się przy tym złapać ścigającemu Ciebie duszkowi. W labiryncie znajdziesz też magiczne przedmioty dające Ci nadzwyczajną moc: będziesz przez chwilę niezwyciężony, możesz nawet zjeść ścigającego Cię duszka. W miarę postępu gry zwiększa się liczba ścigających Cię duszków. Nie daj się im złapać! Do poruszania się po labiryncie używasz klawiszy strzałek (prawo-lewo-góra-dól) na klawiaturze numerycznej. Pacjent za pomocą EEG steruje szybkością poruszania się bohatera i goniących go duchów.




Kosmos
Klasyczna kosmiczna strzelanka: jesteś pilotem rakiety-myśliwca i masz za zadanie zestrzelić wrogą armadę statków powietrznych. Niektórych statków nie możesz zniszczyć, musisz je ominąć. W miarę postępu gry, powiększa się wroga flota i gra staje się trudniejsza. Gra wymaga użycia klawiatury numerycznej (strzałki prawo-lewo-góra-dół) do kierowania myśliwcem i odpierania ataku wrogich pojazdów. Pacjent za pomocą EEG steruje prędkością poruszania się najeźdźców oraz szybkością strzelania.